دانلود The Elder Scrolls V: Hearthfire DLC نسخه PC
نسخه جدید Reloaded قرار داده شد
تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان Bethesda Game Studios ما را به یک سفر افسانه ای می برد. سفری به Skyrim، پنجمین نسخه از سری The Elder Scrolls. او می گوید که آن ها چطور موتور بازی را ارتقاء داده اند و چه تنوع وسیعی به آن بخشیده اند. هاوارد نمای اول-شخص بازی را روی یک گل از محیط نگه می دارد و می گوید چیزهایی مثل این باید خیلی زیبا به چشم بیایند و واقعاً هم همینطور است. پروانه ها در اطراف گل می چرخند و گل با باد بهاری تکان می خورد. هاوارد می گوید فقط این گل نیست، بلکه همه چیز حتی اشیاء دور دست باید زیبا به نظر برسند. او دوربین را بالا می برد و ما از تخته سنگ ها، گل ها و چمن زارها می گذریم و به کوهستان می رسیم. او می گوید اینجا The Throat of the World نامیده می شود و روزی شما به اینجا خواهید رفت و 7000 قدم به بالا حرکت می کنید تا Grey Beard را ببینید که به شما زبان اژدهایان را یاد دهد. پس از ساختن شخصیت خود در بازی، او برای اعدام شدن به میدان محاکمه می رود، ولی به روش هایی موفق می شود از آنجا فرار کند. همانند The Elder Scrollsهای قبل، شما باید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی برایتان بیفتد. اگر آدم خوبی باشید، می توانید سناریوی بازی را طوری تعریف کنید که شما بی گناه بوده اید و یا طوری دیگر اتفاقات را تجربه کنید. در نمای اول، Skyrim در راه های کوهستانی آغاز می شود. بادی در کوه می وزد و پایین شما The Throat of the World قرار دارد که به شهری کوچک به نام Riverwood منتهی می شود که یکی از 9 مکان اصلی Skyrim است.همچنین 5 شهر بزرگ هم در بازی وجود دارند که امسال بیشتر در مورد آن ها خواهیم فهمید. Skyrim جایی ناهموار است که در شمالی ترین نقطه دنیای The Elder Scrolls قرار دارد. اینجا سرزمین انسان های اولیه بوده و بسیار زیبا است. در نمایش های اخیر، شما نه تنها از عظمت بازی حیران می شوید، بلکه توجه به ریزترین جزئیات شما را غافلگیر خواهد کرد. همه چیز خیلی زنده است و مثلاً در یکی از نمایش ها مردی در گوشه ای با تبر خود چوب ها را نصف می کرد و با چنان دقت و جزئیاتی این کار را می کرد که اصلاً تصور نمی کنید این تنها یک شخصیت بازی است. او چوب ها را خرد می کرد و در یک سبد می گذاشت. بازی های Bethesda گاه به خاطر مدل بی کیفیت شخصیت و انیمیشن بد آن ها نقد می شوند، ولی در Skyrim دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. وقتی بازی را به نمای سومشخص سوئیچ می کنید (شما می توانید همانند تمام بازی های Bethesda بین نمای سوم-شخص و اول-شخص سوئیچ کنید) به سرعت متوجه می شوید که حرکات شخصیت اول با بهترین بازی های سوم-شخص برابری می کند.
-